Överplanerad

Godmorgon!

Väcktes alldeles nyss utav Anton som skulle iväg till jobbet.
Dör litegrann innombords när jag tänker på vad jag har att göra idag. Skulle nog kunna säga att jag är överplanerad idag. Ska nu äta Frukost och diska, sen ska jag åka till gymmet, sen simhallen. Detta ska vara klart vid 2 för då ska jag nog till stan med mamma och Jeck. Efter det så ska jag fixa middag innan Anton kommer hem från jobbet. Sen ska jag själv iväg och jobba. Helt sjukt tungt.  Desutom är det strålande väder utanför. Blir lite sugen på stranden faktiskt. Men ne, som sakt, fullt upp. Skulle gärna gått och sovit ett tag till också.

Undra om det är varmt ute eller om det är som för någon dag sedan, sol och kallt?


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback