Samvetskval

Hujedamig.

Ligger här inne i soffan fortfarande. Känner mig lat och har fruktansvärt dåligt samvete över att jag inte är ute i solen. Mår nästan lite illa när jag inser att jag slösar hela dagen med att sitta inne... usch usch usch...
Vill gå på kryrkmarknaden men har ingen att gå med, och då försvann charmen med det. Inte kul att gå omkring själv + att om jag går så kommer jag ändå bara köpa det där armbandet som kostade 300 kr och det är påtok för dyrt egentligen.
Sen vill jag äta middag men är lite för tidigt för det ännu. Ska försöka vänta en timme till ungefär då är det lagom tid för det. Borde ha åkt och solat, då hade jag inte mått såhär. BLÄÄ!

Bodypump sen, som vanligt är jag inte alls sugen men ja, det får gå det med. Kanske lägger mig och sover en stund ändå? Ne.. kanske inte!

Gusch, dålig dag idag alltså!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback