Sent första inlägg

Hejsan Bloggen!

HAr precis kommit hem frå¨n stranden där jag spenderat hela min dag. Åkte dirrekt från sängen kan man säga. Nu kan man väl alltid hoppas att man fått lite färg! :)
Blev en sen kväll igår, god mat (trotts att det tog sin lilla tid) och hela 3 filmer på raken. Det måste vara någon form av rekord, kanske.. eller.. ne. Men iallafall. Blev Robert downey jr tema. 2 Ironman filmer + Due date.

Eftersom jag varit på stranden hela dagen så ställde jag in min Body pump. Lite illa var det men får dra ut på en power walk ikväll. Tycker att sånt är lite små trisst men man tager vad man haver! :D

Ingen är hemma här.
Anton borde komma hem snart. Han slutar jobbet klockan 6. VIktor och Nils har jag ingen aning om vars dom tagit vägen. Tyckte dock att jag hörde dom prata om stan eller något liknande i morse så får väl gissa att dom är där. Har iallafall passat på och diskat den maffiga disken som blev efter gårdangens middag / filmmys! Skönt att ha gjort bort det iallafall *dössi chey* ^^

Har börjat fundera i banorna mat just nu. Är ganska så hungrig men vet inte om grabbarna har tänkt at vi ska käka tillsammans eller var försig. Väntar hem Anton innan jag bestämmer mig ^^


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback