SLITEN!!

Vettetusan alltså vad det är för fel på mig just nu. Känner mig sjukt sliten och vill bara lägga mig i sängen och sova. Försöker stå emot frestelsen men det är verkligen svårt.
Känner mig ännu en gång lite bakis utan att ha rört en droppe alkohol. Konstigt alltså..

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Har just varit på ÖB och handlat lite kattsand, en hålslagare, shampoo och lite kryddor. Bara sådär Random. Nu ligger jag här och försöker planera dagen. Body pump och sista jobbdagen denna vecka ikväll. Annars, ne jag vet tametusan inte. Kyrkmarknaden? Kanske, om Frida hör av sig och säger at hon fick ta ut komp så jo, annars nja, hur kul är det att gå själv lixom?
Kanske ska ta tag i det där dammsugandet som jag pratat om nu i flera dagar som jag aldrig ids / Har tid att göra.. Kanske... Men vem vet?


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback