Sol sol sol sol

Visste inte riktigt om jag skulle bli glad eller ledsen när jag såg att solen sken idag.
Okej, visst jag blev skitglad. Känns bra att vi har sol och jag vill görna ha sol varje dag denna sommar MEN... Jag har ju bränt mig ÄNNU mer efter gårdagens 7(!!!) timmar ute i solen. Har lite problem med att luta mig tillbaka i soffan just nu. Därav min "Ledsenhet".

Men som sakt, jag ska inte klaga, sol vill jag ha och mycket utav den desutom.
Vet inte riktigt hur jag ska spendera denna dag egentligen. Sitter och försöker trixa med Jeckas dator just nu utan framsteg. Vette tusan vad som blivit fel på den alltså. Blir nog att åka och sola några timmar med Frida också.
Hmmm.. Jo sen borde jag åka en sväng på gymmet eftersom att jag skippade det igår. Seeeen... ja sen vet jag inte Sol/middag/jobbet ungefär?! 
Skulle då tro det iallafall. VI får väl se! 

Nu frukost!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback