SOL!!!

Lycka är att vakna upp till en solig värld.
Jag hoppas verkligen att jag hinner till stranden idag innan mina syskon kommer. Dom kommer nog vid middagstid skulle jag gissa. Verkar som att Anton har planer på att bryta våran tradition med tacos och det verkar ska bli grillat istället. PÅ ENGÅNGSGRILL... HRM.... Engångsgrillar fungerar ALDRIG som dom ska. Kommer nog inte bli någon mat idag :(

Har iallafall just klivit ur sängen. Drömde en fruktansvärd dröm inatt.

Jag drömde att jag var på jobbet och skulle  hjälpa en boeende ta bort sina julsaker. Jag råkar dock he sönder kartongen som den använder så jag letar rätt på ett substitut. Får av en annan personal en typ filt som vi packar i och sedan knyter ige. Det visar sig dock att inte allt ryms så jag går och ber om en filt till. Denna filt därimot är fullt med nå små små djur som man inte kan se. Så genast när jag rör vi filten så börjar supersmå sår dyka upp på kroppen. Det tar hemskt ont och det är överallt, spelar ingen roll hur man än försöker få bort det. Drömmen byter sceen och nu är jag och Anton ute på promenad, men vi båda har dessa djur på oss och det tar så ont när dom biter en. VI går förbi en badstrand och skyndar oss att hoppa i vattnet för att få död på dessa djur. Vi lyckas och där slutar drömmen!!

Usch, när jag sen vaknade kunde jag känna den där onda, kliande känslan och fick lite lätt panik att det kanske var en sanndrömm. Men icke då :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback