Sommaren är över

Godmorgon!

Det känns verkligen som att sommaren helt plötsligt tagit slut. Solen vill inte visa sig och det regnar  typ hela tiden.
Trisst, jag hoppas den kommer tillbaka en liten stund iallafall. Typ under PDOL, det hade varit nice!

ALLTSÅ, ni kan inte ens gisdsa er till hur skönt jag sov inatt. 
Hade ju renbäddat igår till vita sängkläder. Är det bara jag eller känns vita sängkläder så lyxigt? 
Litegrann som att man bor på hotell! :)
Sen så var jag nyduschad och bäst av allt, jag var i min säng!
SJUKT GOSIGT!!! ^^

IDag då, gusch en dag till att ta sig igenom. HAr inte så mycket för mig idag!
Imorgon och torsdag är dock fullspäckade, tyvärr! Kommer bli fullt upp alltså! Blir nog att påbörja lite städ så har jag inte allt på torsdag iallafall. SKa en sväg på stan med mor och syster också.
Sen ikväll är det träning med Frida som står på schemat, japp.. men det var väl som det! :)



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback