The sky is crying

Godmogon Bloggen.

Hemkommen från jobbet. Vet egentligen inte vad jag ska skriva i detta inlägg ännu så vi får se vars detta leder :)
Känner mig hemskt trött men känner ändå inte för att gå och lägga mig. Känns onödigt på något sätt. Kanske eftersom att jag inte gjort det på de senaste dagarna pga det fina vädret. Men, idag är vädret superkasst så det är nästan lika bra att hoppa isäng?
Ne, jag vet inte riktigt. Väntar på att mamma ska höra av sig och säga att hon kommer och häntar mig. Vi ska på kyrkmarknaden idag. Blir nog trevligt det. Får väl se om jag får med mig något hem. Tvivlar men man kan ju alltid hoppas! :)



Man har alltid så fina ansiktsuttryck när man tar kort på sig medans man solar.
Jag blir som ett skrynkel hela jag :D

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback