Tji fick jag

Skrev ju imorse att inget skulle kunna få mig arg idag!
Som ni kanske kunde läsan nedan så lurade livet mig. Klart något skulle lyckas få mig arg. Finns alltid onda ting att irritera sig på och självklart skulle även jag drabbas.
Ne verkligen, jag tror jag ska "säga upp mig" som människa.
Vill verkligen inte bli förknippad som människa för människor är idioter

Började just skriva ett annat inlägg som blev mer och mer irriterat. Men måste försöka lugna ner mig så tar detta någon annan gång. Det handlade inte ens om det här så andas Jenny.

Som sakt. Tack världen och alla ni i den, ni lyckades få mig arg!

Iallafall.. Har varit på stugan idag, käkat räkmackor så ni kan ju gissa vem som var NÖÖJD!! Är förtfarande nöjd efter det stora kalaset. Fick med mig en utomhusmatta också som jag nog ska lägga på balkongen. Behöver verkligen snygga till den lite. Vår balkong är verkligen sjukt äcklig. Tror att detta kommer bli toppen. Behöver isf bara få tag på nå utemöbler så är det finfint! :)

Men, Jag önskar er alla en god natt eftersom att nu är det dax att söka mig dit!


Kommentarer
Linda

Hejsan vill du vara med i min tävling där du kan vinna en cykel? :D



Blogg: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
2011-07-24 @ 12:15:40




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback