Torsdag afton

Eyyy!!!

Sitter på jobbet och kommer kasta mig i sängen så fort detta inlägg är postat!
Måste ju verkligen få lite sömn inatt eftersom att imorgon hinner jag inte lägga mig och sova något under dagen som jag vanligtvis gör när jag jobbar natt. Gissa vem som kommer vara helt slut imorgon efter PDOL?!?! ^^

Har idag vandrat omkring i mina super heta skor för att vänja mig vid dom så att jag kaaaanske kan ha dom på
mig imorgon på PDOL. Jag är dock osäker om jag kommer klara det. Dels så har jag skavsår till max (detta lidras ju dock utav skavsårsplåster så inte en jätte fara på taket för det). Men sen också eftersom att jag inte har GÅTT hela dagen. Har ju blivit mycket köra bil, sitta och liknande saker så jag är fortfarande inte helt övertygad om att jag, eller ättare sakt mina stckars fossingar, kommer klara av att gå med klack till och från stan samt en massa timmar inne på området. Finns risk för att jag måste få bärhjälp hem sen då xD
Sen så har jag ju krossat min stortånagel desutom pga klantighet så är inte vackert. Men ja, vad jag ska ha på mig får jag spara till imorgon.

Har varit på stugan och lämnat min lilla bäbis.. NAAAW!! Tror att han saknar sin mamma :( </3

sov got!! ^^

Kommentarer
Anonym

hallå du ska inte ha skor som kommer vara obekväma på pdol! och du.. vem kommer kolla på vilka skor du har på dig? folket kollar bara på ens huvud



2011-07-28 @ 22:45:25
Anonym

hallåhallåhallå :'3



2011-07-29 @ 15:27:13




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback