Torsdag

Idag är det torsdag (DÖH).
Vette tusan alltså vars världen kommer föra mig idag.
Stranden kanske, har dock börjat flagna som en tok så får ju smörja mig stup i kvarten.
Stan kanske, men ska ju till Umeå imorgon så känner att jag vill ta all shopping där isf
Hemma, kanske lite konstigt att vara hemma när solen skiner ute

Det enda jag riktigt vet är ju att jag ska skura. Och det är fasiken nu.
Inte så intressant fakta men är ju alltid något!
Anton är ju ledig idag så idag ska vi nog hitta på något. Första gången på evigheter så det ska bli hemskt kul. Vad vi nu än gör.




Såhär vackert till var vi i förgår när vi var ute med båten. Riktigt utlandsstrand. Syns inte riktigt på biden men stranden var alldeles vit! Supervackert :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback