Umeå Weekend

Hejsan svejsan! :D

Hemma nu, eller ja, kom hem i söndags men har inte haft tid att skriva förrens nu.
Vi hade en hemskt trevlig helg i Umeå. Shopping, utgång (frozen strawberry daquri <3), flumm stod på schemat. En massa ätande också! Hemskt trevligt!
Söndag så fyllde min bror år så jag och Anton var där och åt tårta och gomat!
Och helt ärligt, igår sov jag bort praktiskt taget hela dagen. Helt sjukt alltså. Inatt har jag kanppt kunnat sova alls och sitter och svettas som en gris. Undra om jag håller på att bli sjuk eller nått. Mår som konstigt...

Ska kasta in en tvättmaskin snart. Min kära pojkvän skulle ju tvättat klart igår vilken han inte hade gjort så då blir det väl jag som får göra det. blöh! :P






Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback