Weekend

HEJSAN!

De kanske finns dom därute som trodde att PDOL kanske tog livet utav mig. Så är inte fallet!
Förfest här hos oss i fredags. skitkul med en underbar blandning med människor! Jättetrevligt verkligen!
Sen drog vi till området och då blev det lite mindre roligt. Tappar bort folk och andra omständigheter som jag inte tänkte dra. Sjukt synd att det blev så!
Iallafall, igår var vi en sväng och käkade på sunes och sen blev det mycket "latande". Efter ett Umeå-Anton drog hem så la jag mig i soffan och såg på Two and a half men resterande av kvällen. Sov lite av och till också!

MEN, nu är jag vaken och redo. Ska dra med mig Anton till området en sista gång och nu ta min efterlängtde langos som jag ännu inte ätit. Sen så återgår livet till det normala. Det vill säga att min träning startar igen! Blir en sväng till gymmet med Frida :)

Några bilder från Fredag


Min "outfit", sällan jag visar något sådant! :P

Anna och Nille

Balkonghäng

Singstar

Me and my girls!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback