What to do?!

Hejsan

Tro det eller ej, men sitter fortfarande här i soffan. Gick aldrig och la mig och sov och det börjar visa sig nu då ögonlocken bara blir tyngre och tyngre. Skjutsade Anton in till stan, han skulle och fika med Jocke typ. Väntar på att han ska ringa efter hämtning.. Haha, är typ som en mamma just nu x)
Har suttit och tittat på några avsnitt utav the mentalist. Snart har jag dock sett klart den serien. Har varit sjukt duktig dock och dragit ut på det ändå två månader lite drygt. Duktigt för att vara jag! :)

Ska iväg på Zumba idag! Ska bli roligt men jag kan inte känna tagget just nu då jag är så galet trött. Vill bara lägga mig ner och sova men kämpar emot. Är ju så dåligt att sova under dagen, det blir ju så svårt att somna sen på kvällen då!

Oj gud, känner mig verkligen ointressant för tillfället. HAr ju egentligen inget att skriva utan lallar bara på just nu eftersom att jag inte har så mycket att göra. Kanske ska diska bort disken från igår? Eller laga middag så att det bara är att värma upp sen när det är middagsdax?
Ne usch, inget låter kul. 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback