Bakis?!

hej hej

Var en helt underbar födelsedag igår. Anton bjöd mig på mat på Golden dragon, blev pekingsoppa till förätt och plankstek till efterrätt. Sen höll jag bokstavligt talat på att spy. SATAN vad mätt jag blev!!! Men gott var det! :)
Sen fick jag ett kärt återseende, åkte nämnligen och plockade upp Arvid! Så underbart att se honom alltså!
Blev gocart och Vollyboll sen på kvällen, även detta var hemskt hemskt trevligt!  Fick desutom en gummibåt igår som jag deffenetivt måste inviga, typ imorgon!!! ^^ 
Sen åkte vi bara hem till mig och käkade jordgubbar, paj och tårta! Jättemysigt! :)
Var isäng där vid 4 tiden någongång.

Känns faktiskt hemskt skumt idag, känner mig nästan lite bakis trottsa att det inte förtärdes en enda droppe alkohol. Blev kanske en konstig sömn eller något liknande!?
Iallafall, Tack alla innblandade! :)

Idag har jag varit och besiktat bilen. Till min stora lycka så gick den igenom utan någon anmärkning. Väldigt skönt eftersom att jag inte riktigt kände för att behöva lägga ut en massa pengar på verkstad!
Tragiskt nog har jag spenderat resterande utav denna dag inne i soffan... illa illa.. men som sakt! Känner mig inte riktigt 100 i kroppen alltså!
Ska dock dra iväg till gymmet och träna lite om ett tag. Har ju dock ingen speciell tid att passa idag så jag tar det ganska soft! :)







3 bilder från gårdagen

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback