Byebye

Såja, hemma i soffan igen!
Har varit och grattat Arvid på 21 års dagen! :)
HAr nu också sakt Hejdå, har varit trevliga dagar jag fått spendera med honom så det tackar jag för! Då får vi bara hoppas, som jag skrev i förra inlägget, att jag tar mig iväg till USA. Skulle verkligen varit grymt!

Vi syns!!
När jag kom hem så for jag raka vägen till coop för att hämta mina tavlor som jag vann!! Minns ni att jag var med i en tävling för ett tag sedan där jag tävlade om 2 tavlor?! Jag vann ju den och fick hem tavlorna idag vilket var helt fantastiskt. Dom var tillochmed finare i verkligheten än vad dom var på bild så jag är sjukt nöjd. Nu ska jag bara hitta någonstans att hänga upp dom! :)



Dessa vann jag! :)



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback