DÖD

Oooh my, det är tillochmed varma ute idag än vad det var igår. SJUKT!
Känns hemskt att jag känner mig så pass "död" som jag gör. Är helt slut i både kropp och själ (särskillt kropp eftersom den är bränd och hemsk.. kanske måste köpa solskydd?)
Känner ju att man måste ju bara ut i detta väder.
Detta ska inte bli en höst då jag kommer tänka "satan också, varför tog jag inte vara på sommaren". Ne gud nej, nu kör jag all in. Känns dock som att jag måste avboka Body pumpen idag, jag menar hur kul är det att fara på korpen innan 5 idag när det är sånt här väder ute?!
Inte speciellt, då ligger jag hellre ute i solen och glassar, blir nog som sakt en hel dag idag också. :D



Såhär såg jag ut när jag kom till jobbet igår i ansiktet.
Vackert...

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback