Dra ut på tråkiga aktiviteter

ujujujj.. Jag är verkligen expert på att dra ut på saker som jag inte känner för att göra egentligen. Som nu tillexempel så tycker jag av någon konstig anledning att det är "viktigare" att skriva ännu ett meningslöst blogginlägg istället för att ta tag i att STÄDA KLART!!
Hade kommit igång lite smått när mamma kom för att hämta en klänning som Jeck ska ha på fredag på examen. Och då försvann all min ork och kraft som jag hade samlat på mig. Jag VILL få det klart eftersom att det kommer vara så skönt när det väl är färdigt, men jag vill INTE göra det själv... blöh!

Ne, bara att börja samla krafterna igen, kanske börjar med dammtorkningen eftersom att det är rätt slappt och sen fortsätter jag därifrån!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback