Fantastiskt

GUUD ÄNDÅ!
Efter att vi fick bort allt tråkigt som vi skulle göra idag så drog jag iväg till Hammenviken och badade / Solade med Thom. Fasiken vad skönt alltså. Hade aldrig varit på hammenviken förut och det är verkligen en perfekt badplats. :)
HAr just kommit hem och har slängt i mig två paltar. Ska vilken sekund som helst dra iväg till korpen på Core / Bodypump. Med tanke på hur fint och skönt väder det är så är jag inte speciellt taggad men glömde avboka så då är det bara att fara med andra ord!
Ser dock ut som att det kanske håller på att mula igen litegrann utanför så ja. det är väl lika bra. Jag skulle säkert fastnat framför datorn annars så !:)


Men men, Iväg mot gymmet!!



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback