Fix i hemmet

Det tycks verkligen alltid finnas något att göra i ett hem, detta trotts att jag bara bor i en lägenhet.
Håller som sakt på med tvätten just nu (snart klar dock) och sitter nu och funderar om man skulle ta och dammsuga lite innan man lägger sig. Då får man ju vakna upp till ett rent och snyggt hem. Det skulle faktiskt varit skönt.. Varför är det då så sjukt tråkigt att faktiskt TA FRAM den förbenade dammsugaren då?!

jaja, vi får väl se hur det blir med den saken!
Börjar faktiskt känna mig hemskt trött just nu men jag måste ju inväga torktummlaren som är klar om ca 20 minuter, så det är bara att hålla sig vaken och vänta med andra ord! :)



Jenny is going mad

Kommentarer
Millah

Grattis:)

Du har vunnit en tävling i min blogg:

http://millahoman.blogg.se/2011/may/tavling-tavla.html



Maila kontaktuppgifter"namn,adress,telenr,mail" till: [email protected]



Blogg: http://millahoman.blogg.se/
2011-06-14 @ 13:45:17




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback