Fix och trix

Tjabba tjena hallå.... ehm..

Finns miljoner positiva saker med sommaren, men en utav dom är ju att man får kraft till saker som man inte orkar med på vintern. TIllexempel under vintern så går jag isäng när jag kommer hem efter ett nattpass, och sover gärna till 2 på eftermiddagen och sen gör jag inget mer den dagen utan latar mig bara.
Idag åkte jag hem och sov i en och halv timma. Åkte iväg och handlade (fixade en lite udda födelsedagspresent till Frida som fyller år imorgon, visar den när hon fått den). Åkte hem, insåg att jag glömt en viktig sak, åkte iväg och handlade. FIxade med denna födelsedagspresent! Nu ska jag hitta på något att äta, trotts att jag inte är speciellt hungrig. Hmmm frågan är ju då vad jag ska laga för något. Har faktiskt ingen aning. Orkar jag göra min paj?

Sen ska jag iväg på Pump och solariet innan jag ska rusa till jobbet och... hör och häpna... ha pass 11 av 11... WOHOO! Imorgon är jag ledig :)


Kommentarer
Diman Dilir

fin bild:)



Blogg: http://diimans.blogspot.com
2011-06-06 @ 16:50:26




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback