Födelsedag #1

Hejhopp alla glada! 

Är nu hemma från stugan där jag spenderat hela dagen tillsammans med familjen+ farmor. Vi har firat min födeslsedag 1 dag i förväg eftersom jag hade fullbokad dag imorgon! :)
Blev tårta och lite presenter. och bakpotatis <3
Charlie har också fått vara med, så nu är han helt utslagen härhemma efter alla intryck han fått!
Håller på att tvätta just nu, nu när jag tänker på det så borde första maskinen vara klar snart, får väl gå ner och kolla så fort jag skrivit klart! :)

eller... jag har skrivit klart men tänkte lägga in bilderna jag lovade på mina tårtor! ^^



Min prinsesstårta!
MYCKET lyckad om jag får säga det själv, både till utseende och smak! :)



Den andra är inte lika vacker så den får ingen egen bild ^^

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback