Folknykterhetens dag

Hejsan!

Blev inte alls en "Lugn hemmakväll i soffan igår". Blev ändå att åka med Frida och Olle och inviga 1906:s uteservering. SATAN vad mysigt det var där (Har aldrig varit där förut av någon konstig anledning?). Livemusik, soffor och mycket folk. Helt perfekt med andra ord! Dock ingen alkohol för min del. Har inte riktigt fattat detta med "lill lördag"? Vad är det för sjukt konsept igentligen?
Ne, men jag skulle jobba idag (Dock inatt men, sak samma) och orkade inte vara bakis. Det blev ju dock ett fail eftersom att jag KÄNNER mig bakis ändå. Jag sov fasiken till halv 1 och det var LÄÄÄNGESEDAN jag gjorde det. Galet.

Ska snart gå på promenad med Anton, sen ska det väl knåpas ihop något att äta och, ja, sen ska jag... Jobba.
Är alltså inte en så spännande dag framför mig.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback