Fruktoman

Godkväll allesammans!

*Suck*.. varför kan inte bara tvätten tvätta sig själv?!
Inväntar sista tvätten just nu och det känns drygt som satan. Man inte inte riktigt slappna av utan det blir en jobbig väntan. Ännu ett suck, kikade bort mot Antons dator och ser att han sitter och tittar på True blood som börjat gå igen. Gillar verkligen inte den serien, tror att jag är bitter över det faktum att jag inte gillar den, tror nog att jag innerst inne vill men det går som bara inte. Konstigt..

Har käkat huuur mycket frukt som helst idag. Vi köpte hem 4 olika frukter idag när vi var och storhandlade. Älskar frukt eftersom det "ser fint ut". Men jag äter inte frukt tillräckligt fort så det hinner ofta bli dåligt innan jag ätit upp det. Men nu har vi allafall gett det en chans och vi får väl se då om jag och Anton som enad front kommer äta tillräckligt med frukt så att det inte blir dåligt. Spännande, jag håller er uppdaterade ;) hehe



Haha ^^
Efter en massa solande och badande idag på stranden!
Ruffsig!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback