Inget att skriva

Hej, igen!

Har precis suttit på blocket och kikat på bilar. Jag har ju en dröm om att någon dag få äga en cab. Hade du frågat mig om detta för 2 år sedan så hade jag sakt att det hade inte specat någon som helst roll om hur caben såg ut bara det var en cab.
Idag har jag lagt till lite mer krav på min blivande cab. 

1. Den ska gå att köra på vintern. Jag har deffenetivt inte råd att eller intresse att ha flera bilar. Kommer bli på tok för dyrt.

2. Det ska hemskt gärna vara el-cab Tycker att det känns hemskt praktiskt bara.

3. Den ska ha baksäte Köper jag en bil (och den kommer mest troligt inte vara överdrivet billig) så ska jag fasiken kunna använda den till allt. Det vill säga, jag behöver ett baksäta. (Gärna en storbagageutrymme också, men detta är inget krav).

Sen så finns ju alla dom här kraven som kommer när man köper en bil. ingen rost, gott skick, gärna medföljande vinterdäck.. bla bla bla.
Hemskt synd att man inte har pengar till det just nu. Hittade en som jag var lite sugen på för 80 tusen. Men jag måste faktiskt inse att jag har inte dom pengarna. Jag har ju för tusan inte ens ett  fast jobb.

En sak i taget Jenny, en sak i taget.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback