Internationella dagen för barn som blivit offer för aggression

Yo Bloggen! :)

Ännu ett arbetspass lider mot sitt slut och jag ska snart ta mitt pick och pack och dra hemmåt.
Hade tänkt få med mig Anton till Loppisen i badhusparken idag. Vet inte varför jag känner mig så sugen på att gå på loppis. Ogillar ju egentligen loppisar men det är som att det är något som lixom drar mig dit. Hmmm...
Så det blir att åka dit och "fynda" idag. Sen blir det desutom middag i Jävre sen. Skönt, då slipper jag laga mat med andra ord!
Och ja, som de flesta andra dagar så väntar jobbet efter det. pass 10 / 11 ujuj, snart ledig (än så länge)

Hade tänkt gå och sätta mig och läsa tidningen nu för att se om det är något som har hänt därute i världen! (Inte för att Piteå TIdningen kanske fått veta det ännu men ja, man kan ju alltid kolla)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback