Internationella dagen mot barnarbete

Hejsan!

Tänkte börja med att beklaga mig över att jag har varit tungen att slava i köket hela dagen trotts att det är "Internationella dagen mot barnarbete", insåg sen plötsligt att jag inte alls räknas som ett barn och att baka tårta nog inte skulle räknats som barnarbete iallafall.
HAr iallafall jobbat natten som var och har sedan dess ränt runt och handlat diverse saker till mitt tårtbakande. Ska nämligen fira min födelsedag imorgon med familjen (fastän jag egentligen fyller år på tisdag).
Måste faktiskt säga att jag blev sjukt nöjd med mina tårtor. Gjorde en helt fantastisk cheesecake tårta som är "to die for" och sen improviserade jag ihop en prinsesstårta. Tror faktsikt att det kommer smaka gudomligt den med, men det återstår att se till imorgon det (Lägger in bilderna jag tog så fort jag satt in dom i datorn).

Har nu börjat knåpa ihop middagen!
Blir "min paj" idag. Har längtat sjukt mycket men har inte orkat ta tag i att göra den. Men idag blir det av. Har längtat efter den sjukt mycket! Är egentligen inbokad på Body pump idag men jag tror att jag ska avboka det och ha en ordentlig hemmadag istället. Känns som att jag bara ränt runt den senaste tiden och inte riktigt hunnit stanna av och bara ta hand om mig själv. Kanske kör på en "spa-dag"?
Nackdelen är ju att jag knappt kommer hinna träna något alls veckan som kommer eftersom att det blir kalas (2 stycken) och en massa annat skojj under veckan. Får väl se om jag ändå lyckas ta mig tid (Skulle hemskt gärna vilja fara på Zumban imorgon). 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback