Jobb jobb jobb

... och då menar jag inte som i "Ska och jobba ikväll" (Dock ska jag ju det) utan att jag har försökt ta tag i jobbsöket igen. Har idag skickat in en ansökan inom psykiatrin. Blir spännande och se om det blir något av det. Jag hoppas det. Tyckte jag gjorde ett hemskt bra jobb med mitt CV (Fixade till mitt gamla) och med mitt "personliga brev".
Känns jättebra men jag vet ju att jag kommer bli sjukt besiken om jag inte får något svar eller att man får den klassiska "Tack för din ansökan men vi har valt att gå vidare med andra sökanden". 

Ska försöka få ihop en middag snart, vet dock inte riktigt vad jag är sugen på.

Paj?
Torsk, räkor och Mos??
Pyttipanna?
Nudlar och räkor?

Hmmmm, svåra val!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback