Kärlek

Hejsan hoppsan!

Nu var dagens arbete avslutat och jobbar jag inte förrens imorgon natt.. wiiiie!
Känns nästan som ledighet!! :)
Funderar faktiskt på att lägga mig i sängen en stund. Känner mig ganska så mör i kroppen om jag ska vara ärlig. Anton är desutom inte hemma ännu så man kan ju faktiskt passa på att vila litegrann.
Har gosat en massa med Charlie nu när jag kom hem. Har ju inte haft tid att umgås med honom så mycket på senaste tiden eftersom att jag varit upptagen med jobb. Man märker på honom när jag inte varit hemma så mycket för då blir han hemskt mamma sjuk. Då säkert särskillt idag eftersom att han hade en så jobbig dag igår med kastreringen och allt och sen då att jag från och med 5 inte var hemma och då inte kom hem förrens nyss. 



Såhär mammasjuk var han idag när jag kom hem, fick inte alls ha armen ifred för den skulle han gosa med :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback