Må-bra-mys

Ojojojj så skönt det var att jag for iväg till Pumpen, annars hade jag nog inte en myst hälften så mycket utav mitt "ta hand om mig själv mys". Stod extra länge i dsuchen, hårinpackning, rakning utav ben (har hört att sommaren visst är här), sen har jag smörjt in mig riktigt ordentligen och nu sitter jag här invirad i en handduk och bara njuter. Ibland kan man verkligen ha det riktigt bra. Det enda som saknas är lite tända ljus, men jag är alldeles för lat för att ställa mig upp. Skulle kanske målat på något nytt nagellack av något slag, men jag vet inte! Kanske.:)

För tillfället väntar jag på att strax få fightas om en jättesnygg klänning på tradera. Det återstår väl att se om jag vinner då. Blir "The mentalist" efter det. Jo, det var nog allt :)

Puss <3

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback