Mat och familjemys

Hejsan!

Stormen fortsätta härja hela dagen, trotts att solen visade sig framåt kvällen. Pappa skickade ett mms från stugan på 3 stycken tornados!!! Det hade tydligen varit ungefär 6 stycken som hade synts i hosisonten. Såg sen på nyheterna också att det blivit lite "tornade kaos" innåt land i samma veva. Lite läskigt ändå!
Dock lite synd att jag inte var där och fick se det i egen hög person.

Blev middag på stugan med familjen, riktigt mysigt och desutom fantastisk mat!! Bakpotatis, grillat, mozarella, räksallad och hela kittet. Sjuuukt gott!^^
Charlie fick också följa med, jätteglad var han tills dess att vi skulle börja fara igen. Då blev han sur och arg för han vill verkligen inte fara från stugan.
Nu sitter jag på jobbet, ska snart gå och lägga mig och inväta avslutet på dag 10 / 11. Shiet, snart får jag en hel dag ledigt!!! Lite skönt faktiskt, undra hur man ska spendera den dagen?! ^^  


Kommentarer
Bodypalace

vilken trevlig och läsvänlig blogg du har =)



Blogg: http://bodypalace.blogspot.com
2011-06-05 @ 00:49:16




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback