Sådärja

Har nu "vaknat till" lite mer än vad jag hade i förra inlägget.
Idag kastas beslut hit och dit. Såg att det var ett Zumba pass ikväll och jag bokade in mig fort som vinden och var enusiastisk som bara den. Men 20 minuter senare så avbokade jag passet eftersom att jag och Anton bestämde oss för att laga middag tillsammans och sedan promenera iväg till västra kajen ikväll. (Vi får verkligen hoppas att det blir så, annars avbokade jag ju Zumban i onödan x).
SÅ ja, det tyckte jag lät lite mysigare. Vi har ju näst onpå inte träffats nå de senaste veckorna. Vi har jobbat om varandra hela tiden och har vi inte jobbat ja då har vi sovit.
Så man får offra lite för att få lite som man brukar säga!

Just nu har jag precis stoppat en plåt med potatisburgare i ugnen. Kommer bli sjukt gott eftersom att jag inte ätit något idag! Blir en Frunch helt enkelt! Tror jag ska passa på att titta på lite "The mentalist" medans jag äter. När man är ensammen hemma så kan man ju faktiskt passa på att äta framför tv:n ^^

Och sen... ja.. *Suck* blir det väl att ta tag i städningn... illa illa... trålgt tråkigt...

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback