Shooopping!

NU är jag hemma från Luleå! Vi blev verkligen borta hela dagen!
Har varit hemskt trevligt och fick faktiskt med mig ett par Svarta shorts och ett linne hem! *Lycklig*
Älskar att göra Bra köp!
Ska vilken sekund som helst sätta mig i bilen och köra iväg till jobbet.
Är nu på dag 9 av 11. Redan nu har jag slagit eget personligt rekord i att sträckjobba! Även fast jag är trött så lider jag inte alls utav det utan, känns bara som en vanlig dag. Tur det eftersom att jag förväntade mig att jag vid det här laget skulle ha brytit ihop! Vad säger ni, 20 dagar nästa ? ;)
Haha, jasi, om det ändå fanns så gott om jobb! :)

Usch, ser ut som om det började storma ute, inte roligt :/
Tur att jag inte ska promenera till jobbet då!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback