Sillens dag

Hoh, sådärja! Nu har jag äntligen gått igenom alla "dagens namn". Skönt, det var galet många idag!
Fick just ett telefonsamtal om jobb. Blir att jobba på lördag dag (och sen natt på det). Ojj så nöjd jag är, har verkligen mycket jobb nu. Trivs så bra med livet då ^^ 
hehe, jag behöver verkligen ett fast jobb, då får man jobba mycket och efter schema. Det vore verkligen livet.
Vi har nu ätit kött och potatisklyftor. Blev jääätte gott och nu är jag sjukligt mätt. Funderar vad jag ska göra nu härnäst. Anton ska spela någon turnering så jag undrar om jag antingen skulle åka iväg till korpen och springa / Gymma lite eller om jag bara helt enkelt skulle ta och gå en promenad med lite musik i öronen.

Återstår att se antar jag, måste dock ta tag i vad jag nu än ska göra snart innan jag blir alldeles för trött och seg. Har en tendens att bli det såhär efter middagen! :)



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback