Smärtor och Klänningar

Hejsan och Godmorgon.

Det är verkligen helt underbart att vakna upp och ha 2 paket utanför dörren. Man blir verkligen hemskt lycklig då! Det var 2 klänningar som jag vann på tradera för ett tag sedan! Som ni förstår så har jag stått halva morgonen framför spegeln och provat dessa som den kvinna man är! ^^



Denna var en utav dom (den andra hittade jag ingen bild på). Sjukt grym är den men tyvärr liiiite för stor.. Undra om man skulle söka någon som kan sy in?
Iallafall hemskt nöjd vilket som. Sen så fick jag hem en vit tight klänning, även denna jäättesnygg. Lite lätt genomskinlig men det kan man alltid göra något åt kan jag tycka! :)

Så är hemskt nöjd! 
Nu ska jag försöka hitta något att äta till lunch, är verkligen sjukt hungrig!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback