Sola och Bada <3

Ey yo!... eller nått :P

Kom alldeles precis hem från stugan där jag tillbringat hela dagen med familjen + Frida. Ätit en massa god mat, legat i solen och STEEEEKT och även tagit årets första dopp. Kanske lite väl sent men bättre sent än aldrig. Har också kört båt. Var sjuuukt längesedan jag körde båt så var lite vingligt till en början! 
Så känner mig hemskt nöjd efter denna dag. Är ju som mysigt att få ligga och sola och den lyxen har jag inte fått unna mig iår eftersom det antingen varit dåligt väder eller så har jag jobbat. Det är som typiskt! :)

Nu blir det nog att dega och kanske se lite på tv. Skippade Body pumpen idag, men det var jag som värd tycker jag! 



Bilden ej relaterad till inlägget



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback