SPORE

Hejsan!

Ligger i soffan och väntar på att SRORE ska bli färdiginstallerat!
Ska bli hemskt spännande att testa detta spel.
Charlie ligger självklart på min mage och tigger uppmärksamhet, naw sötunge! :)

50 års festen igår var hemskt trevlig! Fick träffa släktingar till Anton. Tro det eller ej, men innan så hade jag träffat typ 4 stycken släktingar, och det var närmsta familjen. Detta trotts att vi varit tillsammans i över 3 år! :P
Det var lite dax kan jag tycka! 
Iallafall, massa god mat, gott att dricka och gott sällskap. Vi var hemma vid 3 tiden :)

Dagen idag  har bestått utav mjölkstuvade makkaroner <3 och korpen! Bra kombination kan jag tycka. Blir nog lite mer makkaroner nu. Känner hur suget blev för stort när anton tog en portion! ^^


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback