Städtanten klar

Hooh! Det satt fasiken långt inne MEN, nu är jag klar!
Dammtorkar, skurat, dammsugit! Ska ta och städa toaletten också så fort golvet har torkat!
Men det känns verkligen gudomligt skönt nu. Jag visste väl att det skulle vara värt all möda när jag väl var klar!
Nu sitter jag och väntar på att Anton ska sluta jobbet. Jag är jätte hungrig! Ska nog börja med maten om ca en timma!
Helt otroligt egentligen att man aldrig blir klar med sitt hem! Har nu idag fått en massa idéer på saker som jag måste skaffa hit snart.  Bland annat ett nytt vardagsrumsbord (tror jag nämt det förut), en byrå till hallen, en helkroppsspegel till sovrummet, tavlor etc etc. 1000 saker jag vill ha, men får fortsätta som jag gjort hittils och köpa en sak i taget. Mer än så har man inte råd med.  :)
Jag önskar dock att jag var bättre på detta med att dekorera. Men, man lär sig väl med tiden antar jag.

Oh btw, idag kom skatteåterbäringen in på kontot! Kändes rätt skönt men jag funderar faktiskt på att stoppa undan det i sparkontot eftersom att det egentligen är pengar som "inte finns" om ni förstår vad jag menar. Får ju desutom snart pengar frånförsäkringskassan, på fredag om jag minns rätt.



(Fortsätter med egobilder från promenaden igår)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback