Storm

Har precis kommit tillbaka från Loppisen. Blev en kortis!
Alltså jag klarar verkligen inte av loppisar. ALLT är/ser ut som skräp. Usch nej, blev inga fynd alls. Dock en massa sniffande på Häggarna som det finns gott om i badhusparken! Blir mys att åka dit med picnickorg nu i sommar och bara sitta och må! MEN satan vilken storm det blev helt plötsligt. När vi var påväg tillbaka till bilen så såg vi dom svartaste molnen som jag NÅGONSIN sett, helt galet. Bara att invänta åskan då. Störtregnet har precis startat (Tur att vi inte var kvar på loppisen, jag hade bara shorts på mig). Blåser också fruktansvärt mycket, finns risk för att träd blåser av idag skulle jag gissa!



Bild som jag tog påväg till bilen

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback