Sveriges Nationaldag

Hejsan och Godmorgon Bloggen!

Idag är det inte bara en "speciell dag" (nationaldagen) utan det är hela 5 olika anledningar till att den här dagen är speciell. Och jag kommer göra ett inlägg för alla under dagen. ujuj.. får hoppas att jag inte lovar för mycket där. Men håll ett öga på mina rubriker idag, för dom kommer oavkortat handla o, "vilken dag" det är.

Går snart av pass 11 av 11 nu. Shiet alltså, nytt rekord är taget och nu ska jag ha ett helt dygn semester. Imorgon kväll ska jag dock jobba! (hmm, får jag räkna det som att det blev 12 dar isträck istället?).

Älskar känslan av att det ännu en gång är strålande sol utanför fönstret. Förhoppningsvis är det tillräckligt varmt också för att jag ska kunna dra på mig shortsen när jag kommer hem. Blir dock säkert en timmes vila eller så när jag kommer hem för jag känner mig lite matt i huvudet.
Ska sen åka iväg och fira Frida som fyller 21 idag, GRATTIS!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback