Torsdag

Godmorgon!

Alltså, denna vecka fungerar inte riktigt. Jag har fel dag varje dag och detta börjar göra mig en aningen förvirrad. Idag känns det verkligen som onsdag, trotts att det är torsdag! Förvirrande och jobbigt!
Har just klivit ur sängen. Kändes skönt med en ordentlig sovmorgon.

Hade en riktigt smart dröm inatt. Ni vet när man drömmer så kan man hoppa från ett ställe till ett annat bara sådär. Ofta brukar det inte kännas konstigt alls, men inatt gjorde det det för mig och då hade drömmen en fantastisk förklaring.

Jag drömde att jag var på en krog av något slag och drack och hade trevligt. Stötte på gamla vänner som jag hade på mellanstadiet och tog lite kort med dom och pratade och så!
Sen helt plötsligt sitter jag i en bil påväg "hem" till blåsmark. Jag stannar dock eftersom att jag tycks ha ett ärende. Jag börjar då ifrågasätta för mig själv hur jag hamnade där eftersom att jag tydligt minns att jag nyss varit ute på krogen. Det svar jag då får av en främling som kommer (som jag inser nu måste ha läst mina tankar, men det ifrågasatte jag inte) är att jag nog hade druckit för mycket och fått en blackout.

Detta tycker jag då är en helt logisk förklaraing och kan fortsätta i denna "nya" dröm som jag hade hamnat i utan att störa den mer med konstiga frågor! ^^

Gillar att drömma. Det är ofta hemskt roligt och trevligt!
Jag blir ju så jättpåverkad av drömmar. Ibland kan jag ha drömt något som jag glömt bort, men känslan från drömmen sitter kvar i kroppen(arg/glad/ledsen/upprymd etc). Då brukar jag förgäves kämpa med att komma på vad det var jag drömmde. Sånt är sjukt jobbigt!

Jaja, nu har jag surrat nog, ska försöka fixa nå frukost! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback