Världsmiljödagen

Hejsan!

Tänkte skriva ett litet inlägg innan jag går hem och mest troligt lägger mig igen. Har haft en konstig sömn inatt och mycket konstiga drömmar, inte läskiga, bara konstiga!

Bland annat så drömde jag nu på morgonen hur jag gjorde allt som jag SKA göra nu på morgonen. Vart ett hemskt förrvirat tillstånd när jag vaknade upp och inte riktigt visste om jag hade gjort det redan eller hur det hela låg till (Jag hade nämnligen gjort det i pyamasen i drömmen). Steg upp och gick och kollade kaffekokaren, och där hade vi beviset ¨på att jag aldrig varit uppe, Hoooh.. tur där!

Ser ut att vara vackert väder ute, lite blåsigt dock men det kan man ju ta!
Blir att fara på korpen och träna idag, idag blir det Pump, ska bli riktigt skönt faktiskt. Det är ganska sällan jag känner så inför Pump numera. Kanske man hinner förbi solariet också?


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback