Värme

Hejsan!

Shit alltså, när jag steg upp klockan 7 imorse så var det 20 grader i skuggan. Jag promenerade till jobbet i shorts och linne! Helt sjukt!
Har ju ännu inte badat trotts att jag gjorde ett tappert försök igår när  vi var ner på Piteå havsbad för att få lite svalka från havet.
Hörde dock rykten om 24 grader i vattnet på hammenviken så får väl bli att dra dit så snart jag får lite ledigt.  Är dock sjukt uppbokad nu i flera dagar. Helt galet att jag kan ha så mycket på agendan + att mer ska in eftersom mina kära vän Arvid kommer hem snart från USA. Han måste pressas in i mitt pressade schema, men det ska nog gå bra :)

 

Kommentarer
Lili

hej

jag har en tävling i min blogg där du kan vinna ica presentkort 250kr:

http://gratishav.blogspot.com/2011/06/tavla-ica-presentkort-hos-mig.html



hoppas du vill vara med.

kram

Lili



Blogg: http://www.gratishav.blogspot.com
2011-06-11 @ 12:20:38




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback