Värmens återkomst <3

Oooh, klarblå himmel och strålande sol!
Perfekt väder med andra ord, kikade in en snabbis på yr och imorgon ska det tydligen vara jättevarmt desutom!! Ååh sånt gillar jag! Särskillt nu när jag är ledig.
Jag och Anton ska göra bort lite ärenden och sen ska jag försöka tvinga ner honom på stranden typ för solande! Måste nog köpa lite jordgubbar då också eftersom att det är så sjuukt gott att ligga och mumsa på! :D

Vi har dock en massa ärenden, som sakt, så jag hoppas att det går fort.
Vi ska på arbetsförmedlingen, storhnadla, kolla tyg, stan(?), posta ett brev så fullt upp på vår lista idag!
Sen är det ju Core / Bodypump ikväll (kanske skippar coren så jag får mer tid?!)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback