World IPv6 day

VAD FAN ÄR DET FÖR JÄKLA DAG?!
Försäkte googla fram vad tusan som menas med det men fattade inget alls. Har nått med datorer att göra iallafall. Men varför har det fått en egen dag för?
Jasi, ibland blir jag inte riktigt klok på alla dessa "dagar", förutom det ovan så är det även "Världshavens dag" idag. SÅ det kan vi väl iallafall fira, eller... nått?

Just vaknat efter att ha legat och dragit mig i sängen lääääänge! Har mått så sjukt gott!
Funderar vad man skulle ha ätit till frukost! Har inga idéer men är ju hungrig så något kommer det att bli! 
Har inte alls planerat den här dagen, men gissar att jag kommer försöka städa undan här hemma lite nu när jag ändå är ledig.  Jo, låter som en plan det!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback