15 minuter kvar

Godmorgon!

Just utkommen från en välbehövlig dusch och gör det jag nog gillar allra mest. Jag sitter i handduk och lufttorkar.. Livet kan inte bli bättre än så (Om det inte hade varit ute på nån balkong i något varmare land förståss) ;D
Charlie är allmänt korkad just nu. Han har precis upptäckt dammen som flyger omkring som man bara ser när solen skiner på dom. Så han hoppar som besatt och försöker få fast dessa och blir lika förvånad varje gång då dom försvinner! Haha tokfan! ^^

Det är nu ca 15 minuter kvar tills Antons väckarklocka ringer. Vi ska iväg och handla lite mat och annat nödvändigt till Hemavan. Sen ska jag försöka packa så mycket som möjligt tills det är dax att åka och jobba! Sen bär det raka vägen iväg till Hemavan. Kommer vara ASTRÖTT! Tur att det finns en till chaufför! ^^

Ne dax att runda av!
Vi hörs mest troligt när jag kommer hem igen, vet ännu inte om jag ska ta med datorn! 





Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback