A loser like me

Godmorgon!

Positiv energi flödar idag. Känner mig pigg och alert idag!!
Solen skiner, Charlie leker med sin boll (ehm, det stör faktiskt lite om jag ska vara ärlig) och jag har precis ätit årets första ost och marmelad macka (eller.. nu ljög jag nog? Åt jag inte en när jag var i fjällen?)
Idag har jag faktiskt tänkt vara nyttig och duktig och rensa garderoben. RENSA på riktigt alltså ingen sånt här "neee men den kanske jag kan ha, NÅNGÅNG" utan en ärlig utrensning.
Det kommer bli bra det. Då får jag kanske lite fler klädhängare över :D
Jag och Anton (!!!) ska nog och simma sen. Lite stressigt är det visst att få in detta men det ska nog gå.

Shit, snart har hela veckan gått. Galet, har knappt hunnit med. Måste åka och lämna in min lönerapport idag!


Avslutar med A loser like me


Kommentarer
Anonym

BLUBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!/ Lilla My



2011-03-31 @ 17:23:28




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback