Bakis

Hejsan!

Ville mest informera att jag är vid liv (Kanske mer än vanligt eftersom att jag inte suttit vid datorn på 2 dagar?)
Iallafall, Fredag var det smask. Trevligt sällskap och underbar föreställning, Vinnaren var okej men LÅNGT ifrån samma klass som förra årets vinnare "Gädd jihad". VIlken lycka att få höra den igen, den kommer nog aldrig bli tråkig tror jag :DEfter det så gick vi ut på Challenge. Mycket trevligt, Plan Three spelade live där. SUpertrevligt (+ att jag blev kär i sångaren, fick mig en kram av honom.. weeei)
Så en mycket lyckad kväll. Ingen alkohol för min del dock eftersom att jag hade jobb som väntade dan därpå.


Klänningen jag hade beställt, riktigt läcker

Sen igår så var jag ju på jobbet.
Efter det så lyckades frida övertyga mig om att vi skulle dra iväg på fest. Detta vi gjorde och det var en MYCKET lyckad kväll. Var supertrevligt men vi tog oss inte ut på Challenge eftersom kön var bland de längsta någonsin. Så blev mat istället och sen drog vi hem. Var grymt dans sugen dock så var ett litet minus!


Gamla OP3B:are träfffades.. kul :)

Nu sitter jag med en fruktansvärd huvudvärk (Så går det...) och MÅSTE hoppa in i duschen snarast. Ska nämnligen iväg på jobbet om 3 timmar. Kan inte bara sitta här och lata mig!!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback