Fyyy!!

Usch.. Allt har verkligen gått emot mig idag.. helt sjukt!
Skulle ju sätta ihop tv bänken som jag köpt, men icket!
eller jo, den är nästan klar men lyckas inte skruva dit de förbaskade "låd-skenorna" så kan inte få dit lådorna. Pappa skulle komma och hjälpa mig imorrn så jag får se mig som klar nu då.

Så imorrn blir det att försöka få lite ordning därpå! Behöver åka och köpa lite dekorationer som passar! Det är ju alltid positivt.
Charlie har varit helt galen idag också, tror att det beror på allt stök som varit. Han har skuttat som en kanin typ hur länge som helst. Nu har han däckat i mitt knä! haha dålig tajming eftersom att jag måste ner och kolla tvätten snart.. 

*suck*... tvätta, städa så gott som jag hinner, middag och sen jobb.. kom igen...kämpa Jenny...


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback