Hemma

Hejsan!

Nu är jag hemma från fjällen.. eller kom egentligen hem torsdagkväll men har verkligen inte haft varken tid eller lust till att skriva. 
Var verkligen supertrevligt i Joeström. Har för första gången på många många år åkt skoter igen! Var så underbart roligt att jag knappt kunde sluta le efteråt! ^^
Vart lite grillande och spelade desutom. Bara + på den resan alltså. Tog desutom nästan 100 bilder (äntligen tagit mig i kragen med andra ord) så någon ska jag väl ta och visa upp!

Igår hade jag ett fullspäckat schema som tyvärr blev alldeles för mycket att klara av. Vaknade så pass sent som 1(!!!) och hade tänkt att jag skulle hinna: Klippa Charlies klor, hämta mammas bil, hämta min tv bänk, rensa ur den gamla tv bänken och montera ihop den nya och få den på plats, åka till jävre och käka middag, tvätta alla kläder från fjällen eftersom dom stinker rök och skoter.

Som ni förstår var detta helt omöjligt och det enda jag hann var: Klippa CHarlies klor, hämta mammas bil, hämta tvbänken, äta middag i jävre.

Så.. då förstår nog de flesta vad det är jag ska göra för något nu när jag är färdigskriven!
Visar resultatet av tv bänken när detta är färdigt! ^^






Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback